A növekvő vállalkozások közös jellemzője a stabil működés. A működési stabilitás lehetővé teszi, hogy a szűkös erőforrásokat a vállalkozás ne a stabilitás hiányából adódó veszteségek csökkentésére fordítsa, hanem teljes mértékben a növekedésre tudjon koncentrálni.

Kiknek javasoljuk a rendszerépítést?
Minden szervezet életében előbb-utóbb eljön az a pont, amikor szükséges egy minőségirányítási rendszer kiépítése. Nem azt mondjuk, hogy nem lehet minőségirányítási rendszer nélkül élni, de minek!? És bár sokan ódzkodnak tőle, mert rosszakat hallott róla, de alapjában véve a jó minőségirányítási rendszer semmi olyat nem tartalmaz, amit egy normálisan működő cégnek ne kellene megcsinálni.
Legtöbbször a problémát az okozza, hogy túl későn vezetik be! Egy nagy szervezetnél sokkal nehezebb megváltoztatni a működést (ha szükséges), mintha egy kis cégnél kialakítják a rendszert és az új munkatársak már abba tanulnak bele.
Sokszor már csak a külső nyomás hatására döntenek cégvezetők a rendszerépítés szükségességéről, amikor már a vevők is megkövetelik.
Mi történik a rendszerépítés során?
Sajnos a rendszerépítés nem egy gyors folyamat. Persze csak akkor, ha az ember jól akarja csinálni. Nem lehet egy hónap alatt minőségirányítási rendszert építeni!
A rendszerépítés minden esetben helyzetfelméréssel indul, ahol átnézzük, hogy milyen a jelenlegi működés, szabályozási környezet. Erre a jelenállapotra határozunk meg egy projekttervet, ami a kívánt állapot elérését támogatja.
FONTOS! A minőségirányítási rendszer kialakítása és bevezetése nem kötelez arra, hogy a szervezet megszerezze az ISO 9001-es tanúsítást. A kialakított rendszer alkalmas lesz a tanúsításra, de az elsődleges célja a működés rendbetétele.
- Állapotfelmérés, működés átvizsgálás
- Rendszerterv kialakítása
- Folyamatok fejlesztése
- Szabályozások kidolgozása
- Szabályozások bevezetése
- Működési rendszer felülvizsgálata, javítása
Velük már dolgoztunk együtt




Miben segít a minőségirányítási rendszer?
A minőségirányítási rendszer hozzásegít ahhoz, hogy a szervezet életében átgondolt, strukturált folyamatok legyenek, valamint kialakuljon annak a gyakorlata, hogy a működést folyamatosan és tudatosan fejlesszék.
A tanúsított minőségirányítási rendszer növeli a vevő bizalmat, mert tudják, hogy mire számíthatnak a beszállítójukkal, alvállalkozójukkal kapcsolatban.
Kövess minket: